بازپرداخت های دیر یا گم شده
اگر هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، ابتدا دوباره حساب بانکی خود را بررسی کنید.
سپس با پشتیبانی بانک خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی ارسال شود.
اگر همه این کارها را انجام دادهاید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفا از طریق sale@imenhorex.ir با ما تماس بگیرید.
اقلام حراج
فقط اقلام با قیمت معمولی قابل بازپرداخت هستند. اقلام حراج قابل بازپرداخت نیستند.
تعویض
ما فقط کالاهایی را جایگزین می کنیم که معیوب یا آسیب دیده باشند. اگر نیاز به تعویض آن با همان کالا دارید، یک ایمیل به ما ارسال کنید sale@imenhorex.ir و کالای خود را به این آدرس ارسال کنید:
………………….
هدایا
اگر کالا هنگام خرید به عنوان هدیه علامت گذاری شده و مستقیماً به شما ارسال شده باشد، اعتبار هدیه ای به ارزش برگشت خود دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما ارسال خواهد شد.
اگر کالا هنگام خرید به عنوان هدیه علامت گذاری نشده است، یا هدیه دهنده سفارش را به خود ارسال کرده است تا بعداً به شما بدهد، ما به هدیه دهنده بازپرداخت خواهیم کرد و آنها در مورد بازگشت شما مطلع خواهند شد.
ارسال بازگشت
برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس زیر پست کنید:
………………………….
.
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل خود برای بازگرداندن کالای خود خواهید بود. هزینه های حمل و نقل غیر قابل بازگشت است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.
بسته به محل زندگی شما، زمان رسیدن محصول تعویض شده به شما ممکن است متفاوت باشد.
اگر اقلام گران قیمت تری را برمی گردانید، ممکن است بخواهید از یک سرویس حمل و نقل قابل ردیابی یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.
نیاز به کمک؟
برای سوالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت، با ما از طریق sale@imenhorex.ir تماس بگیرید.
